120523

Gud. Jag går runt med en stor konstig klump i magen hela tiden. Och all min vakna tid går ut till att försöka lista ut vartifrån denna klump kommer, vrider ut och in på mitt liv och allt som hör därtill och det hela resluterar mest i att klumpen blir större. Man skulle kunna säga att hormonerna svajar. Nu längtar jag till semester och sol och ledighet och stugan. Vår fina stuga, dit längtar jag. Hörde att min farmor tagit med sig en väninna och begett sig ut i Lidens urskog för att övernatta i just denna stuga, blev hemskt avundsjuk. Hoppas dom har det mysigt.

Nu ska jag försöka göra natt, försöka sova bort lite av klumpen och sedan vakna och bygga på den igen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0