120124

Är så fruktansvärt kallt. Vart jag än är och hur jag än bäddar ner mig. Fryser så jag skakar, och får ont i hela kroppen. Ska till jobbet sen, och ska dessutom bussa hem ikväll, så måste klä mig väldigt väldigt ordentligt. Funderar på långkalsonger. Stickad helkroppsdräkt. Mössa inomhus. Värmeslingor i skorna. På tal om skor såg jag ett par mycket fina sådana igår. Vill ha min lön nu, och vill veta hur mycket den består av. Eller ja, jag vill veta det om det är mycket, annars lever jag i lycklig ovisshet. Måste betala en så väldig massa saker den här månaden. Ses inte fram emot. Nu ska jag dra på mig en filt till. Och för en månad sedan var det julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0