120227

Igår var min tanke att jag skulle se film med Fredrik följt av en uppesittarnatt med Oscarsgalan..så blev inte fallet. Som alltid annars, cirka en timme in i filmen så somnar jag. Jag kan helt enkelt inte hålla mig vaken. Går inte. Stört omöjligt. Fredrik är lagomt less på detta nu, men ställer upp gång på gång i hopp om att jag ska klara mig genom en hel film. Ska faktist stoltsera med att jag lyckades med detta för några veckor sedan! Men det var en onece in a lifetime grej tror jag..I protest lämnade Fredrik mig igår liggandes på soffan, stängde av tvn och gick. Hans plan var förmodligen att straffa mig med nackspärr. Men pappa kom och puttade i mig och frågade "Du ska inte se Oscarsgalan längre va?" Och medgörlig som jag blir ibland då jag är sådär sovande så svarar jag "Nej verkligen inte, jag ska sova!" och marscherar in till sängen. Så. Det var den galan. Får man vänta ett år till nästa gång då.

Dock resulterade ju detta i att jag inte var så fruktansvärt trött idag som jag förmodligen varit annars. Klev upp i ganska fin tid, åt långfrukost med katten och datorn, såg lite serier, gick en promenad i solen, såg lite mer serier och sedan var jag och mamma på dans som vi inte riktigt fick kläm på, men som ändå sa mig väldigt mycket ibland. Nu känner jag mig dock mest konstig i kroppen, som att jag håller på att få feber och konstig hals och det har jag inte alls tid med, för imorgon ska jag få vara med Jennifer vilket inte får missas, så därför ska jag ta och sova nu, så att all dum sjukdom försvinner ur min kropp. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0