120205

Har haft en så väldigt mysig helg. I fredags var jag, Susanna och Olivia på Jonathan den vackra människan, det var så fint och fantastiskt att vi var redo att gå hem efteråt, men sedan så bestämde vi oss att Invito blev bra det också. Efter en kall bussresa hem så somnade jag väldigt gott. Lördagen startade med en liten fika med mor och far i birsta och sedan jobb, följt av god middag med familjen och efter det massa chips, dipp och film. Idag har jag återigen jobbat och nu sitter jag i sängen med katten i knät och väntar på mat igen. Sedan ska jag krypa ner i ett bad och förhoppningsvis vill någon se på film med mig sen igen. Och mysa ännu mera, kan aldrig få nog av sånt jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0