120423

20 dagar sedan jag skrev. 20 dagar som varit fyllda av så mycket fint att det inte går att sammanfatta i ord. Så jag hoppar över det och börjar om. Idag regnar det. Jag är ledig och sitter i sängen och har katten som värmande vän och ljus tända och ska se en massa avsnitt av New Girl så att jag blir glad. Sedan ska jag följa pappa och kolla på kakel till badrummet som har fått vattenskada och sedan ska jag övertala honom att laga någon god mat som jag vill ha. Mamma är bortrest så ikväll är min plan att övertala pappa på alla punkter som jag vill övertala honom på, chips och dipp och film är en, köpa en hund är en, åka utomlands (han bjuder) är en. Får se hur det hela ska gå till dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0